Cabinete și Clinici

Clinica Oftalmologie din Târgu Mureș este gândită să ofere servicii superioare de investigație și chirurgie pentru toate afecțiunile oftalmologice, fiind cea de-a 6-a clinică din rețeaua Dr. Holhoș

Înființată în anul 2011, clinica din Alba Iulia, județul Alba, este prima clinică deschisă în rețeaua Dr. Holhoș, cu scopul de a oferi pacienților servicii de oftalmologie la standarde internaționale.

Clinica Oftalmologie din Cluj Napoca este gândită să ofere servicii superioare de investigație și chirurgie pentru toate afecțiunile oftalmologice, fiind cea de-a 5-a clinică din rețeaua Dr. Holhoș

Clinica Dr. Holhoș Sibiu a fost deschisă în anul 2021, fiind cea de-a patra deschisă în rețea. Clinica Dr. Holhoș oferă soluții chirurgicale minim invazive celor care suferă de cataractă, miopie, hipermetropie, dezlipire de retină, glaucom și alte afecțiuni oculare.

Clinica de la Turda a fost deschisă în anul 2017, fiind cea de-a doua deschisă în rețea, din dorința de a fi mai aproape de pacienții din zona Turda-Cluj.

Clinica Dr. Holhoș Mediaș a fost deschisă în anul 2018, fiind cea de-a treia deschisă în rețea. Punem la dispoziția pacienților servicii de diagnostic și tratament oftalmologic, alături de toată gama de servicii chirurgicale oftalmologice.

Fă-ți o programare

Puteți face programare rapid prin formularul din dreapta, sau direct la telefon. Colegii noștri de la recepție vă pot comunica disponibilitatea și informațiile necesare programării. Completarea formularului nu reprezintă înregistrarea sau confirmarea unei programări, ci transmiterea unei cereri de programare. Veți fi contactat de către echipa noastră, pentru verificarea disponibilității medicilor și realizarea unei programări.

VEZI CABINETELE ȘI CLINICILE

Notă de informare pacienți cu privire la programarea la consult/operație

Pacientul care își anulează o programare la consult/operație, o singură dată, cu cel puțin o zi înainte de programare, are dreptul la o a doua programare realizată în aceleași condiții.
Dacă pacientul își anulează, în mod consecutiv, și cea de-a doua programare la consult și/sau operație, o nouă programare se va efectua doar dacă pacientul acceptă plata în avans (prin ordin de plată sau cash la recepție) atât pentru consult, cât și pentru operație.
Pacientul care nu se prezintă la consult/operație, nu anunță anularea programării, și nici nu răspunde la apeluri, poate solicita o a doua programare doar dacă achită consultul/operația în avans.
Pacienții care solicită programare pentru operațiile de retină sau cele laser Prk/Femtolasik/Smile Pro achită în avans 30% din contravaloarea operației. Programarea se va realiza doar după încasarea avansului. Dacă pacientul anunță cu minim 48h anterior intervenției că se află în imposibilitate obiectivă de a se prezenta, i se va restitui tot avansul achitat. Dacă pacientul nu se prezintă și nu anunță cu cel puțin 48h anterior imposibilitatea prezentării, avansul achitat se consideră a fi pierdut cu titlul de daune interese și nu se mai restituie.