Operatii

Operațiile se efectuează în regim ambulatoriu în clinicile Dr. Holhoș. După operație nu este nevoie de internare. Pacientul pleacă acasă pansat la ochi și revine a doua zi după operație, când i se da jos pansamentul și se va face o testare a acuității vizuale, i se vor explica recomandările noastre, cum se aplica tratamentul și care sunt pașii pentru recuperare. Fiecare pacient primește în scris toate informațiile legate de operație, pre și postoperator, pentru a ne asigura ca au fost înțelese procedurile și recomandările noastre.

Implantul intraocular Visian ICL este unul dintre tratamentele concepute pentru a corecta total miopia între -3 și -15 dioptrii și, parțial, miopia de până la -20 dioptrii la pacienții care au astigmatism de până la 2,5 dioptrii.

SMILE PRO este cea de-a doua generație de operații SMILE. După succesul tehnicii RelEx SMILE, Zeiss a dezvoltat următorul nivel pentru această tehnologie.

Operația laser RelEx SMILE este cea mai actuală tehnică pentru reducerea dioptriilor, care se poate efectua cu laserul femtolaser VisuMax Carl Zeiss Meditec.

Operația FemtoLASIK face parte din suita de operații refractive disponibile în rețeaua Dr. Holhoș, și se încadrează în generația a 2-a de operații Laser.

Operația de reducere dioptrii cu Laser Excimer se adresează celor care doresc să scape de ochelari, fiind diagnosticați cu miopie, astigmatism, miopie și astigmatism miopic, hipermetropie.

Presbiopia este o afecțiune legată de vârstă, care face mai dificilă vederea obiectelor aflate în apropiere.

Dioptriile mari (miopia, hipermetropia, astigmatismul sau presbiopia) pot fi corectate cu implant de cristalin. Procedura este similară cu operația de cataractă, doar că în acest caz cristalinul este înlocuit înainte de a apărea cataracta.

Operația de cataracta e singura metodă de tratament pentru această afecțiune. Dr. Holhoș realizează operațiile de cataractă în doar 3 minute.

Ochiul este un organ foarte complex, părțile componente funcționând ca un întreg pentru ca noi să putem vedea. Centrul globului ocular conține lichid vitros, un gel transparent care menține forma sferică a globului ocular.

Corpul vitros se situează în centrul globului ocular, între cristalin și retină, și apare sub formă de „gel”. Un vitros sănătos este complet transparent permițând luminii să ajungă la retină fără probleme, obținându-se astfel o vedere clară.

Membranele retiniene sunt afecțiuni ale zonei de interfață dintre partea posterioară a vitrosului și zona centrală a retinei, macula; se caracterizează prin apariția unei „foițe” translucide în această zonă, foiță care tracționează și plisează macula, afectând astfel celulele retiniene și determinând simptomatologie specifică.

Glaucomul este o afecțiune oculară cronică bilaterală caracterizată prin distrugerea progresivă a fibrelor nervului optic, nerv care este responsabil de transmiterea informațiilor de la ochi la creier. Află mai multe despre operația de glaucom.

Pterigionul este o extensie triunghiulară a conjunctivei bulbare degenerate (foița transparentă de deasupra globului ocular) peste marginea corneei.

Operatia Crosslinking este procedura utilizată pentru pacienții cu Keratoconus, o afecțiune în care corneea este deformată.

Fă-ți o programare

Puteți face programare rapid prin formularul din dreapta, sau direct la telefon. Colegii noștri de la recepție vă pot comunica disponibilitatea și informațiile necesare programării. Completarea formularului nu reprezintă înregistrarea sau confirmarea unei programări, ci transmiterea unei cereri de programare. Veți fi contactat de către echipa noastră, pentru verificarea disponibilității medicilor și realizarea unei programări.

VEZI CABINETELE ȘI CLINICILE

Notă de informare pacienți cu privire la programarea la consult/operație

Pacientul care își anulează o programare la consult/operație, o singură dată, cu cel puțin o zi înainte de programare, are dreptul la o a doua programare realizată în aceleași condiții.
Dacă pacientul își anulează, în mod consecutiv, și cea de-a doua programare la consult și/sau operație, o nouă programare se va efectua doar dacă pacientul acceptă plata în avans (prin ordin de plată sau cash la recepție) atât pentru consult, cât și pentru operație.
Pacientul care nu se prezintă la consult/operație, nu anunță anularea programării, și nici nu răspunde la apeluri, poate solicita o a doua programare doar dacă achită consultul/operația în avans.
Pacienții care solicită programare pentru operațiile de retină sau cele laser Prk/Femtolasik/Smile Pro achită în avans 30% din contravaloarea operației. Programarea se va realiza doar după încasarea avansului. Dacă pacientul anunță cu minim 48h anterior intervenției că se află în imposibilitate obiectivă de a se prezenta, i se va restitui tot avansul achitat. Dacă pacientul nu se prezintă și nu anunță cu cel puțin 48h anterior imposibilitatea prezentării, avansul achitat se consideră a fi pierdut cu titlul de daune interese și nu se mai restituie.