Consultatii

Controlul oftalmologic presupune o serie de proceduri realizate de medicul specialist, pentru a stabili calitatea vederii pacientului. Pentru a beneficia de o consultație oftalmologică în clinicile Dr. Holhoș, aveți nevoie de o programare în prealabil. Aceasta se poate face telefonic sau completând formularul de pe site. Se recomandă respectarea programării stabilite, pentru a evita un decalaj orar.

Consultul oftalmologic de bază cuprinde o serie de proceduri, începând cu discuția cu medicul oftalmolog, recomandarea și interpretarea investigațiilor de specialitate și diagnosticul final, alături de scrisoarea medicală.

Controlul post-operator se realizează la intervale de timp prestabilite, după intervențiile chirurgicale.
Control postoperator cataractă – se efectuează la 45 zile după intervenție, și include acuitate vizuală, tonometrie oculară și fund de ochi.

Consultațiile pediatrice se adresează tuturor grupelor de vârstă, de la nou născut, până la 18 ani. Există metode specifice și aparatură performantă adecvate vârstei și nivelului de colaborare al copilului.

Fă-ți o programare

Puteți face programare rapid prin formularul din dreapta, sau direct la telefon. Colegii noștri de la recepție vă pot comunica disponibilitatea și informațiile necesare programării. Completarea formularului nu reprezintă înregistrarea sau confirmarea unei programări, ci transmiterea unei cereri de programare. Veți fi contactat de către echipa noastră, pentru verificarea disponibilității medicilor și realizarea unei programări.

VEZI CABINETELE ȘI CLINICILE

Notă de informare pacienți cu privire la programarea la consult/operație

Pacientul care își anulează o programare la consult/operație, o singură dată, cu cel puțin o zi înainte de programare, are dreptul la o a doua programare realizată în aceleași condiții.
Dacă pacientul își anulează, în mod consecutiv, și cea de-a doua programare la consult și/sau operație, o nouă programare se va efectua doar dacă pacientul acceptă plata în avans (prin ordin de plată sau cash la recepție) atât pentru consult, cât și pentru operație.
Pacientul care nu se prezintă la consult/operație, nu anunță anularea programării, și nici nu răspunde la apeluri, poate solicita o a doua programare doar dacă achită consultul/operația în avans.
Pacienții care solicită programare pentru operațiile de retină sau cele laser Prk/Femtolasik/Smile Pro achită în avans 30% din contravaloarea operației. Programarea se va realiza doar după încasarea avansului. Dacă pacientul anunță cu minim 48h anterior intervenției că se află în imposibilitate obiectivă de a se prezenta, i se va restitui tot avansul achitat. Dacă pacientul nu se prezintă și nu anunță cu cel puțin 48h anterior imposibilitatea prezentării, avansul achitat se consideră a fi pierdut cu titlul de daune interese și nu se mai restituie.