SMILE PRO, în curând la clinica de oftalmologie din Cluj Napoca

Operaţiile refractive de corectare a viciilor de refracţie se realizează cel mai adesea cu tehnologii laser. Noul aparat pe care îl vom avea disponibil la Cluj ne va permite să realizăm operaţia SMILE Pro, a doua generaţie de operaţii laser SMILE și a treia generaţie de intervenţie de corecţie a curburii corneene. Operația presupune excizarea unui lenticul de ţesut cornean care se extrage apoi cu pensa. Practic, în loc de a „arde” corneea pentru a-i corecta curbura, deci indicele de refracţie, se excizează un lenticul din grosimea corneei.

Smile PRO este o operație care depășește granițele prezentului. Capacitățile noului aparat Zeiss Visumax și tehnica din spate o plasează direct în viitor. Operația durează doar 7 secunde, ceea ce ne oferă posibilitatea de a realiza zeci de operaţii pe zi. Smile PRO poate opera și dioptrii cu +, pentru prima dată!

Dr. Teodor Holhoș a realizat această operație la Amsterdam, în cadrul ESCRS. Experiența pe care o avem deja cu tehnologia SMILE îi oferă doctorului Holhoș dexteritate și mișcări relaxate pe noul aparat.

Vom avea disponibilă operația SMILE Pro în scurt timp, la clinica din Cluj.

Fă-ți o programare

Puteți face programare rapid prin formularul din dreapta, sau direct la telefon. Colegii noștri de la recepție vă pot comunica disponibilitatea și informațiile necesare programării. Completarea formularului nu reprezintă înregistrarea sau confirmarea unei programări, ci transmiterea unei cereri de programare. Veți fi contactat de către echipa noastră, pentru verificarea disponibilității medicilor și realizarea unei programări.

VEZI CABINETELE ȘI CLINICILE

Notă de informare pacienți cu privire la programarea la consult/operație

Pacientul care își anulează o programare la consult/operație, o singură dată, cu cel puțin o zi înainte de programare, are dreptul la o a doua programare realizată în aceleași condiții.
Dacă pacientul își anulează, în mod consecutiv, și cea de-a doua programare la consult și/sau operație, o nouă programare se va efectua doar dacă pacientul acceptă plata în avans (prin ordin de plată sau cash la recepție) atât pentru consult, cât și pentru operație.
Pacientul care nu se prezintă la consult/operație, nu anunță anularea programării, și nici nu răspunde la apeluri, poate solicita o a doua programare doar dacă achită consultul/operația în avans.
Pacienții care solicită programare pentru operațiile de retină sau cele laser Prk/Femtolasik/Smile Pro achită în avans 30% din contravaloarea operației. Programarea se va realiza doar după încasarea avansului. Dacă pacientul anunță cu minim 48h anterior intervenției că se află în imposibilitate obiectivă de a se prezenta, i se va restitui tot avansul achitat. Dacă pacientul nu se prezintă și nu anunță cu cel puțin 48h anterior imposibilitatea prezentării, avansul achitat se consideră a fi pierdut cu titlul de daune interese și nu se mai restituie.