Promoții

Venim în întâmpinarea dvs cu oferte dedicate! V-am pregătit o serie de reduceri și promoții de care să vă bucurați în următoarea perioadă. Puteți vedea mai jos lista ofertelor noastre active.

Îți oferim 10% reducere la ochelarii de soare, până pe 15 mai.

În perioada 15 aprilie-30 mai, beneficiezi de 30% reducere la lentilele progresive Zeiss Superb.

Gama de lentile Zeiss SmartLife se numără printre lentilele din categoria premium, oferind cea mai înaltă precizie și tehnologie.

Oferim 10% reducere tuturor asistenților înscriși în OAMGMAMR și farmaciștilor, la prezentarea dovezii de lucru.

Luna aceasta e ziua ta? Primești automat 10% reducere la orice pereche de ochelari în opticile Dr. Holhoș, sau la orice operație, dacă ne arăți un act de identitate cu data nașterii. Promoția este valabilă pentru ziua de nastere, pentru luna în curs

Venim în întâmpinarea dvs cu o ofertă foarte accesibilă de pachet, care include ramă ochelari, lentile și montaj, la prețul de doar 69 lei.

Puteți alege acum pachetul nostru de rame & lentile antireflex, la doar 96 lei.

Consultul optometric, pentru dioptrii, este gratuit în toate locațiile Dr. Holhoș, pentru toți pacienții care comandă ochelari în unitățile noastre.

Fă-ți o programare

Puteți face programare rapid prin formularul din dreapta, sau direct la telefon. Colegii noștri de la recepție vă pot comunica disponibilitatea și informațiile necesare programării. Completarea formularului nu reprezintă înregistrarea sau confirmarea unei programări, ci transmiterea unei cereri de programare. Veți fi contactat de către echipa noastră, pentru verificarea disponibilității medicilor și realizarea unei programări.

VEZI CABINETELE ȘI CLINICILE

Notă de informare pacienți cu privire la programarea la consult/operație

Pacientul care își anulează o programare la consult/operație, o singură dată, cu cel puțin o zi înainte de programare, are dreptul la o a doua programare realizată în aceleași condiții.
Dacă pacientul își anulează, în mod consecutiv, și cea de-a doua programare la consult și/sau operație, o nouă programare se va efectua doar dacă pacientul acceptă plata în avans (prin ordin de plată sau cash la recepție) atât pentru consult, cât și pentru operație.
Pacientul care nu se prezintă la consult/operație, nu anunță anularea programării, și nici nu răspunde la apeluri, poate solicita o a doua programare doar dacă achită consultul/operația în avans.
Pacienții care solicită programare pentru operațiile de retină sau cele laser Prk/Femtolasik/Smile Pro achită în avans 30% din contravaloarea operației. Programarea se va realiza doar după încasarea avansului. Dacă pacientul anunță cu minim 48h anterior intervenției că se află în imposibilitate obiectivă de a se prezenta, i se va restitui tot avansul achitat. Dacă pacientul nu se prezintă și nu anunță cu cel puțin 48h anterior imposibilitatea prezentării, avansul achitat se consideră a fi pierdut cu titlul de daune interese și nu se mai restituie.