Echipa Dr. Holhoș, la întâlnirea anuală de chirurgie refractivă, la Londra 

Operațiile SMILE Pro necesită pregătire de specialitate, continuă. Echipa Dr. Holhoș se află pentru a 6-a oară la întâlnirea anuală de chirurgie refractivă din #Londra, alături de dr. Reinstein și echipa London Vision Clinic.  

Ne bucurăm să aflăm ultimele noutăți despre tehnica SMILE Pro și lansarea în curând a modulului SMILE Pro pentru hipermetropie. Întâlnirea include și prezentări legate de #Presbyond, singura tehnică laser care elimină dioptriile după 40 ani. 

Învățăm multe și împărtășim din experiența deja vastă acumulată, în prezentări de cazuri refractive, și sesiuni de schimb de experiență între medicii chirurgi din toată Europa. 

#SMILEPro #LondonVisionClinic 

Fă-ți o programare

Puteți face programare rapid prin formularul din dreapta, sau direct la telefon. Colegii noștri de la recepție vă pot comunica disponibilitatea și informațiile necesare programării. Completarea formularului nu reprezintă înregistrarea sau confirmarea unei programări, ci transmiterea unei cereri de programare. Veți fi contactat de către echipa noastră, pentru verificarea disponibilității medicilor și realizarea unei programări.

VEZI CABINETELE ȘI CLINICILE

Notă de informare pacienți cu privire la programarea la consult/operație

Pacientul care își anulează o programare la consult/operație, o singură dată, cu cel puțin o zi înainte de programare, are dreptul la o a doua programare realizată în aceleași condiții.
Dacă pacientul își anulează, în mod consecutiv, și cea de-a doua programare la consult și/sau operație, o nouă programare se va efectua doar dacă pacientul acceptă plata în avans (prin ordin de plată sau cash la recepție) atât pentru consult, cât și pentru operație.
Pacientul care nu se prezintă la consult/operație, nu anunță anularea programării, și nici nu răspunde la apeluri, poate solicita o a doua programare doar dacă achită consultul/operația în avans.
Pacienții care solicită programare pentru operațiile de retină sau cele laser Prk/Femtolasik/Smile Pro achită în avans 30% din contravaloarea operației. Programarea se va realiza doar după încasarea avansului. Dacă pacientul anunță cu minim 48h anterior intervenției că se află în imposibilitate obiectivă de a se prezenta, i se va restitui tot avansul achitat. Dacă pacientul nu se prezintă și nu anunță cu cel puțin 48h anterior imposibilitatea prezentării, avansul achitat se consideră a fi pierdut cu titlul de daune interese și nu se mai restituie.