Dr. Holhoș, brandul nr 1 în oftalmologie, conform studiului Reveal Marketing

Suntem percepuți ca 𝐜𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐢 𝐝𝐞 𝐢̂𝐧𝐜𝐫𝐞𝐝𝐞𝐫𝐞 clinică de oftalmologie și 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭̗𝐚 𝐧𝐫 𝟏 𝐚 𝐩𝐚𝐜𝐢𝐞𝐧𝐭̗𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐨𝐟𝐭𝐚𝐥𝐦𝐨𝐥𝐨𝐠𝐢𝐞 din România, datorită echipei medicale și a aparaturii de înaltă performanță, conform studiului realizat de Reveal Marketing Research anul acesta.

Este o bucurie pentru noi și o mândrie să fim pe primul loc în preferințele pacienților din România.

https://hotnews.ro/portretul-purtatorului-de-ochelari-facut-de-brandul-nr-1-de-oftalmologie-din-romania-1880972

https://smartliving.ro/romanii-si-problemele-lor-de-vedere-studiu-al-clinicilor-dr-holhos-brandul-nr-1-de-oftalmologie-din-romania/

Fă-ți o programare

Puteți face programare rapid prin formularul din dreapta, sau direct la telefon. Colegii noștri de la recepție vă pot comunica disponibilitatea și informațiile necesare programării. Completarea formularului nu reprezintă înregistrarea sau confirmarea unei programări, ci transmiterea unei cereri de programare. Veți fi contactat de către echipa noastră, pentru verificarea disponibilității medicilor și realizarea unei programări.

VEZI CABINETELE ȘI CLINICILE

Notă de informare pacienți cu privire la programarea la consult/operație

Pacientul care își anulează o programare la consult/operație, o singură dată, cu cel puțin o zi înainte de programare, are dreptul la o a doua programare realizată în aceleași condiții.
Dacă pacientul își anulează, în mod consecutiv, și cea de-a doua programare la consult și/sau operație, o nouă programare se va efectua doar dacă pacientul acceptă plata în avans (prin ordin de plată sau cash la recepție) atât pentru consult, cât și pentru operație.
Pacientul care nu se prezintă la consult/operație, nu anunță anularea programării, și nici nu răspunde la apeluri, poate solicita o a doua programare doar dacă achită consultul/operația în avans.
Pacienții care solicită programare pentru operațiile de retină sau cele laser Prk/Femtolasik/Smile Pro achită în avans 30% din contravaloarea operației. Programarea se va realiza doar după încasarea avansului. Dacă pacientul anunță cu minim 48h anterior intervenției că se află în imposibilitate obiectivă de a se prezenta, i se va restitui tot avansul achitat. Dacă pacientul nu se prezintă și nu anunță cu cel puțin 48h anterior imposibilitatea prezentării, avansul achitat se consideră a fi pierdut cu titlul de daune interese și nu se mai restituie.