Cum decurge o operație de reducere a dioptriilor cu noul laser Zeiss Mel 90

Cum decurge o operație miopie cu noul laser Zeiss Mel 90, la clinica Dr. Holhoș. Puteți urmări operația colegei noastre, Viviana, asistentă medicală în Clinica Oftalmologie Alba Iulia. Viviana a purtat până acum lentile de contact, fiind diagnosticată din copilărie cu miopie cu astigmatism (OD -4.00 / -075 cyl, OS -4.25/ -1.25 cyl). A prins curaj să facă acum operația laser pentru eliminare dioptrii, cu noul laser Excimer Mel 90. Operația a fost un succes, Viviana a renunțat acum complet la lentilele de contact!
Laserul Mel 90, este vârful de gamă de la Zeiss și în premieră în Transilvania, are disponibil și modulul Presbyond Laser, care oferă posibilitatea efectuării de operații laser și la pacienții peste 40 ani.
Ne bucurăm când colegii noștri au încredere și devin și pacienții noștri. Este a 4-a colegă care se operează cu laser Excimer. Toate operațiile au fost de succes, iar pacientele-colege sunt foarte mulțumite!

Fă-ți o programare

Puteți face programare rapid prin formularul din dreapta, sau direct la telefon. Colegii noștri de la recepție vă pot comunica disponibilitatea și informațiile necesare programării. Completarea formularului nu reprezintă înregistrarea sau confirmarea unei programări, ci transmiterea unei cereri de programare. Veți fi contactat de către echipa noastră, pentru verificarea disponibilității medicilor și realizarea unei programări.

VEZI CABINETELE ȘI CLINICILE

Notă de informare pacienți cu privire la programarea la consult/operație

Pacientul care își anulează o programare la consult/operație, o singură dată, cu cel puțin o zi înainte de programare, are dreptul la o a doua programare realizată în aceleași condiții.
Dacă pacientul își anulează, în mod consecutiv, și cea de-a doua programare la consult și/sau operație, o nouă programare se va efectua doar dacă pacientul acceptă plata în avans (prin ordin de plată sau cash la recepție) atât pentru consult, cât și pentru operație.
Pacientul care nu se prezintă la consult/operație, nu anunță anularea programării, și nici nu răspunde la apeluri, poate solicita o a doua programare doar dacă achită consultul/operația în avans.
Pacienții care solicită programare pentru operațiile de retină sau cele laser Prk/Femtolasik/Smile Pro achită în avans 30% din contravaloarea operației. Programarea se va realiza doar după încasarea avansului. Dacă pacientul anunță cu minim 48h anterior intervenției că se află în imposibilitate obiectivă de a se prezenta, i se va restitui tot avansul achitat. Dacă pacientul nu se prezintă și nu anunță cu cel puțin 48h anterior imposibilitatea prezentării, avansul achitat se consideră a fi pierdut cu titlul de daune interese și nu se mai restituie.